czwartek, 20 sierpnia 2015

Moja pierwsza drama - Zettai Kareshi

Aż mi ciepło na serduchu, jak pomyślę sobie o pierwszej dramie, która wprowadziła mnie w ten magiczny świat. Było to dobre kilka lat temu, ale nadal czuję sympatię dla tego właśnie serialu.

Uwaga, i tu niespodzianka. 

Ciągle wypisuję wam o koreańskich produkcjach, i właśnie temu krajowi poświęcam ten blog, ale jednak, moja pierwsza drama była produkcji Japońskiej.


 Chłopak idealny - ( oryginalny tytuł - Zettai Kareshi)


 
Drama opowiada historię młodej kobiety, Izawy Riko, która pracuje w firmie cukierniczej. Dziewczyna jest załamana, gdy współpracownik w którym jest zakochana odrzuca jej uczucia. Riko wybiera się do baru, by tam utopić smutki w alkoholu. Niespodziewanie zaczepia ją, przedstawiciel firmy Kronos Heaven. Dziewczyna zostaje zasypana pytaniami o cechy idealnego mężczyzny. Nieco wstawiona Riko nie krępując się wymienia wszystkie umiejętności i zalety, jakie powinien posiadać jej wymarzony kochanek. Następnego dnia jednak Riko otrzymuje dość pokaźnych rozmiarów przesyłkę. Okazuje się, że w środku jest ... robot - idealny chłopak Riko stworzony przez firmę. 


Jak wpłynie na życie głównej bohaterki mechaniczny Night Tenjo?

Czy miłość kobiety i robota, może się spełnić?  

 
Drama ma tylko 11 odcinków, które oglądało się bardzo przyjemnie. Emocje bohaterów wpływały również na moje samopoczucie. Przeżywałam ich radości jak i smutne chwile. 


Oczywiście byłam trochę niepocieszona zakończeniem, ale jak później zobaczycie, nie zniechęciło mnie to do oglądania dram, a wręcz przeciwnie.  

Serial idealny na deser, a co najważniejsze, nie musimy martwić się o kalorie :)

Polecam!!!

Dramę możecie zobaczyć tutaj: 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz